tiistai 15. tammikuuta 2013

Aarteita kirpputorilta


Viime lauantaina kävin parilla kirpputorilla, ja sieltähän löyty vaikka mitä kivaa! Aarrearkku on kahden käynnin perusteella paljastunu todelliseksi aarteiden löytöpaikaksi. Siellä on suurimmaksi osaksi mummojen/pappojen pöytiä (näin oon päätelly) eli tavarat on vanhoja. Ihan lähellä on myös Keskuskirppis, jossa kävin nyt eka kertaa. Sieltä löysin kuvissa olevan hyllykön/naulakon. Siinä on tanko pyyhkeelle myös. Tämä tulee todennäkösesti saunakamariin pesualtaan lähistölle.




Keskuskirppikseltä löyty Heikin huoneeseen matto. Ei ollu värit ihan mun mieleen tässä, mutta kyllähän se hyvin Heikin huoneeseen passaa. 


Tässä pikkukannussa viehätti linnut, kukat ja kultaukset. Vähä niinku Pip Studion astioissa, mutta silti kannu on ihan erityylinen. Kuinkahan monta tämmöstä pikkukannua/kermakkoa mulla jo on? Ja millonhan mää käytän niitä?



Taustalla näkyvä ristipistotyö (musta jossa kukkia) oli parin euron hintanen, ja määhän kämmäsin ja tiputin sen lattialle kirpparilla. Onneksi siitä lähti vaan kehykset irti, ja saan liimalla sen korjattua. Pienistä kukkalautasista tulee ehkä kukkaruukun alusia. Tai sitte jotain muuta.



Ja sokerina pohjalla: Näin kaverilla olohuoneessa korkean jalallisen lyhdyn, muistaakseni se oli Nordalin. En oo koskaan semmosta missään nähny, ja se oli tosi hieno. Joten mun on pakko lainata idea myös meille. Olin tilaamassa korkeaa lyhdynjalkaa Nordalilta, mutta sehän tuli vastaan kirpparilla. Se on sammalenvihreä. Olin aikeissa maalata sen jollain räpäkällä värillä kuten pinkillä. Mutta se saa kuulemma jäädä tuohon vain, jos pysyy tuon värisenä. Siihen tulee mintunvärinen lyhty Ricen kevät-kesä 2013-valikoimasta. Eikö ookki hieno, vai mitäs tuumaatte?


Ankku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright : Ankkula. Sisällön tarjoaa Blogger.