perjantai 2. maaliskuuta 2012

Irregular Choice- rakkautta ensi näkemältä


Korkkarithan ne tekee naisen onnelliseksi. Ja kun Brandosilla eksyin katselemaan näitä ihanuuksia, olin myytyä tyttöä. Mua eniten miellyttävistä malleista oli mun koko loppu, mutta sitten eräänä päivänä tämmösistä löytyi mulle sopivat:





Ehkä parasta näissä on se, että kaikki yksityiskohdat on niin tarkkaan mietitty. Jopa kengän pohjat on söpöt.





Irregular Choicen omilla sivuilla on tietenkin laajempi valikoima. Sieltä löytyi myös tosi kivoja laukkuja. Osa malleista ehkä liian erikoisia jopa minun makuun: muoviviinirypäleterttu roikkumassa käsveskan koristeena voisi olla vähän liikaa. Tai no en tiiä..

Irregular Choicelta voi tilata myös Suomeen: toimituskulut 18 euroa. Kengät oli himpun verran edullisempia kuin Brandosilla. Mutta Brandosillahan on ainakin tällä hetkellä ilmainen toimitus. 

Kuinkahan kauan siihen menee, että näillä pääsen kipsuttelemaan pitkin Oulun katuja? Kangaspäällysteinen korko voi saada ruttuja Rotuaarin mukulakivillä. No pitää pyöräillä kaupungilla, ja kävellä vain pakolliset matkat. Eihän tämmöisillä koroilla huvikseen kovin pitkiä matkoja kävellä :)


Kesäkelejä odotellessa, 

Ankku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Copyright : Ankkula. Sisällön tarjoaa Blogger.